Helios Orange je technologicky vyspělý informační a ekonomický software zefektivňující všechny běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje vám dokonalý a aktuální přehled o situaci na trhu i uvnitř podniku, automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a účinnou komunikaci. V mnoha úspěšných firmách již řadu let pomáhá managementu v řízení všech potřebných oblastí, včetně např. CRM Zjistěte, jak by mohl pomoci i vám!

 

Přínosy pro menší firmy

Menší firmy ocení analytický rozsah informačního systému bez nutnosti jakýchkoliv úprav či dodatečně vyvíjených prvků navyšujících cenu a prodlužujících dobu instalace systému. Velkou výhodou pro menší firmy je možnost pořízení modulů a oblastí, které opravdu potřebují, což výrazně snižuje investici do informačního systému. V případě růstu firmy nabízí informační a ekonomický software Helios Orange rozšíření o specializované oblasti a návazná řešení a zvýšení počtu uživatelů pracujících v systému.

Přínosy pro středně velké firmy

Středně velké společnosti oceňují především množství specializovaných oblastí a návazných řešení, které umožňují pokrytí procesů ve firmách podnikajících v různých oborech a odvětvích. Samozřejmostí u tohoto typu informačního systému je možnost jeho přizpůsobení specifickým potřebám a požadavkům řízení těchto firem. Pro správnou implementaci software nabízíme spolu s autorizovanými partnery vyškolené a certifikované konzultanty, kteří jsou připraveni vyřešit požadavky a dotazy uživatelů ze všech oborů a odvětví.

Vyspělá technologie pro všechny

Technologie client/server, na které je tento ERP a ekonomický systém vystavěn, zajišťuje dostatečnou stabilitu a bezpečnost dat pro všechny typy firem. Výhradní použití MS SQL serveru zajišťuje maximální rychlost a neomezenou práci s uloženými daty. Středně velké firmy ocení robustnost systému, kvalitu databázového stroje a další nástroje, které společnost Microsoft dodává k serveru MS SQL. Menší firmy ocení nadčasový informační systém a použitím databázového stroje MSDE výrazně sníží náklady vložené do pořízení informačního systému.

Komplexní informační a ekonomický systém s řadou oborových řešení

Každý obor podnikání je jedinečný a vyžaduje specifické funkce systému. Snažíme se proto informační a ekonomický software Helios Orange co nejlépe přizpůsobit potřebám jednotlivých zákazníků. Vývojoví partneři Asseco Solutions pronikají do mnoha odvětví, shromažďují poznatky z praxe, sledují současné trendy a vytvářejí vysoce specializované moduly. Informační a ekonomický systém Helios Orange tak dnes pokrývá široký okruh oborů a poskytuje vysoký uživatelský komfort a rychlý přístup k informacím potřebným pro vaše správná rozhodnutí.

 

 

 

Systémy HELIOS slaví čtvrt století aneb jak se udržet na trhu

 

A skutečně je co slavit. Málokterá společnost totiž dokáže zůstat na trhu 25 let, obzvlášť když se věnuje něčemu tak rychle zastarávajícímu, jako je hardware a informační software. Společnost Asseco Solutions, někdejší LCS, vznikla v roce 1990 a nedlouho poté uvedla na trh produkt HELIOS – jedny z nejpoužívanějších ERP systémů na českém trhu. Jak se jí podařilo dosáhnout na roční obrat necelých 500 milionů a hlavně udržet svůj ERP systém stále naživu? Řídí se třemi pravidly, která jsou pro úspěšný byznys zcela nezbytná.

 

Inovace

Očekávat, že vytvoříte informační systém a tím máte hotovo, by bylo naivní. Technologie se velmi rychle vyvíjejí kupředu a musí se strefit do toho, o co je na trhu zájem právě teď. Sledování novinek, trendů a maximální snaha o neustálé zdokonalování softwaru jsou klíčem k úspěchu. O systémy HELIOS se v tomto směru staralo nejprve jen 5 lidí. Aby se však stíhaly přizpůsobovat i dnes, věnuje se jim 270 zaměstnanců.

 

Všestrannost

Na Asseco Solutions spoléhá více než 32 000 zákazníků. Už to napovídá, že systémy HELIOS se používají napříč nejrůznějšími obory. Přizpůsobí se na míru jak firmám v komerční sféře, tak institucím či veřejným správám, včetně neziskových organizací. Používají je například výrobce kosmetiky Dermacol, strojírenská společnost HAJDO nebo obec Sudovo Hlavno. Nejde totiž jen o to přizpůsobit se změnám v oblasti softwaru. Důležité je také mít co nejširší záběr.

 

Péče o zákazníka

Aby byla inovace systémů namířená správným směrem, opírá se také o momentální potřeby stávajících zákazníků. Proaktivní komunikace, zájem o nové požadavky a řešení případných problémů pomáhají jednak aktualizovat systém samotný, jednak udržet zákazníkovu přízeň třeba i 15 let. Kromě toho, že klient, kterého už si produkt získal, neodejde za modernějším poskytovatelem, zvyšuje se i počet nových specifických zájemců o nabízenou službu.

 

 

 

Program dodává: