Příklady využití vzdálený přístup účetnictví:

  • Prvotní doklady (faktury, příjemky, výdejky, pokladní doklady) zadáváte a tisknete přímo z informačního systému Helios Orange a naše účetní mohou doklady ihned zpracovávat.
  • Data mají klienti vždy k dispozici, mohou s nimi kdykoliv pracovat, nemusí volat do účetní firmy, aby jim poslali potřebné podklady - např. saldo neuhrazených faktur.
  • Klienti mohou pracovat s svými daty z různých míst, např. z prodejny a skladu, z jiné provozovny, z domova, z notebooku na dovolené atd.
  • Nedochází k žádnému zpožďování toku dokladů při cestě zadání-účtování-úhrada-saldokonto
  • Informační systém Helios Orange umí komunikační protokoly všech našich bankovních ústavů, a tak je zajištěno i rychlé stahovaní bankovních výpisů a jejich integrace do systému.
  • Připojený klient může rovněž využívat službu vytváření příkazů k úhradě a jejich import rovnou z informačního systému do svojí banky.
  • Po dohodě s klientem je možné vést prostřednictví vzdáleného přístupu i provozní agendy klienta, jako jsou sklady, logistika, intrastat, výroba a CRM (řízení vztahů se zákazníky).