Virtuální účetní kancelář

Pomocí umělé inteligence, robotizace, integrace a optimalizace pomáháme zrychlovat a zjednodušovat pracovní procesy.

Chcete dosáhnout maximální aktuálnosti účetnictví?

Přejděte k nám do režimu online!

Na vaše přání nastavíme:

  • odpovídající strukturu účetnictví ve vazbě na vaši potřebu reportingu,
  • schvalovací schéma pro veškeré doklady, které mají být zaúčtovány.

Co se bude chtít od vás?

Nic než součinnost v reálném čase (pokud chcete aktuální informace, tak my musíme mít rychle schválený každý nový doklad, abychom mohli účtovat).

Co tím získáte?

  • Náskok před ostatními v podobě aktuálních podkladových informací, důležitých pro vaše operativní rozhodování v čase, kde je potřebujete,
  • možnost sdílet s účetním Váš aktuální problém k řešení a získat nový pohled při uzavírání kontraktů a jejich realizaci,
  • v součinnosti s námi začnete využívat svoji účetní agendu pro sebe, budete lépe plánovat, správně se rozhodovat a přestanete ztrácet peníze!

Virtuální účetní kancelář automatizuje většinu manuálních procesů, ve všech situacích zobrazuje zpracovávané dokumenty a disponuje rozsáhlými možnostmi vyhledávání. Je určena pro živnostníky i velké firmy. Virtuální účetní kancelář je plně integrovaná s účetním programem (např. POHODA). Zpracované dokumenty jsou ukládány do databáze a v případě potřeby ještě na disk.

Automatické přečtení dokumentů

Všechny důležité informace jsou automaticky vytěženy.

  • Inteligentní vytěžení informací z dokladů.
  • Využití umělé inteligence a strojového učení.
  • Bez potřeb nastavování čtecích šablon.
  • Čte přijaté faktury, vydané faktury, pokladní doklady a bankovní výpisy.

Automatická příprava účetních dat

Díky 100% napojení na účetní program získá a připraví všechny potřebné kódy a číselníky. Pomocí historie a algoritmů také připraví účetní předkontace.

  • Napáruje kód partnera, kódy DPH a všechny potřebné ostatní kódy.
  • Připraví všechny potřebné číselníky.
  • Připraví předkontace. Dále ještě navrhne možné varianty předkontací pro případnou ruční úpravu.

Automatická archivace

Na pozadí předcházejících procesů provádí automatickou archivace dokumentu včetně účetní průvodky.

  • Archivace ve formě souborů na disk.
  • Archivace na zabezpečené úložiště na internetu (např. Dropbox).

Ano, chci tuto službu získat

Napište nám Vaše telefonní číslo a email. Nejpozději následující pracovní den se Vám ozve náš specialista.

* Položky označené hvězdičkou jsou povinné.

 

Vyplněním formuláře za účelem získání nezávazné obchodní nabídky dochází ke zpracování osobních údajů uživatele ze strany společnosti SM-DATA, a.s., které je nezbytné pro případné uzavření a plnění smlouvy nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy mezi firmou SM-DATA, a.s. a zákazníkem (uživatelem). Společnost SM-DATA, a.s. zpracovává osobní údaje převzaté od uživatele prostřednictvím webu v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“) výlučně za účelem výkonu své podnikatelské činnosti. Další informace naleznete v sekci „Ochrana osobních údajů GDPR“.

Virtuální účetní kancelář a EUVirtuální účetní kancelář a EU
smdata.cz » Naše služby » Virtuální účetní kancelář