Strategií a vizí společnosti do budoucnosti je zejména profesní růst, který je podpořen investicemi do rozvoje. Také rozvíjíme nabídku služeb v oblasti zpracování účetnictví, auditů a daňového a účetního poradenství.
V oblasti účetnictví je představou velmi úzká spolupráce se zákazníky v prostředí systému Helios iNuvio. Pomocí tohoto prostředí nad databázemi MS-SQL jsme aktuálně schopni vyřídit on-line požadavky klientů a zejména díky možnosti tohoto propojení také převzít veškeré funkce podnikové účtárny (vystavování dokladů počínaje a komunikací s bankami konče). V blízké budoucnosti hodláme s touto technologií realizovat plný elektronický provoz, včetně integrace dokladů na vstupu.
V oblasti daní usilujeme o on-line styk se státní správou pomocí elektronických podpisových klíčů a tím pádem o zefektivnění, zrychlení a zkvalitnění veškeré daňové agendy zákazníků.
Věnujeme se také rozšiřování doplňkových činností a poradenství v oblasti účetnictví, daní, optimalizace kontraktů, zefektivňování informačních systémů včetně poradenství při jejich nákupu a zavádění.
Díky Virtuální účetní kanceláři nerozhoduje lokalita či region, ve kterém se potenciální klient nachází. Plně digitalizované procesy chodu účetní kanceláře umožní vzdálené předávání prvotní evidence, její vytěžování, účtování a elektronické předávání povinných měsíčních agend (DPH, KH, SH).
Nadstavbové aplikace ve mzdách zase umožní plně digitalizovat sběr dat pro výpočet mezd, výstupy na sociální správu, zdravotní pojišťovny a finanční úřad a zpětné předávání výplatních pásek a zcela digitálního procesu v oblasti zajištění ročního zúčtování mezd. To vše v požadovaném standardu GDPR.
Rovněž plně digitalizované výstupy v podobě reportingu zajistí on-line a pravidelnou měsíční prezentaci výsledků z účetnictví klientů společnosti.
V rámci projektu dojde také k digitalizaci controllingových procesů s cílem průběžně monitorovat a zajišťovat průběžnou kvalitu práce zaměstnanců.
S rostoucím objemem digitalizovaných dat hodláme začít využívat nejen data, která bezprostředně ke zpracování účetnictví potřebujeme a využíváme, ale také veškerá vytěžená data ke startu nové služby pro klienty v podobě virtuální asistentky tedy notifikační služby, která bude klienty v předstihu upozorňovat na jejich povinnosti (př. technické kontroly u aut, pravidelnou obnovu potřebných certifikátů atd.).
Zaimplementováním etické linky do svých služeb pak završíme celý proces digitalizace, jelikož případné anonymizované názory klientů, ale i třetích stran umožní neustále všechny procesy vylepšovat a přizpůsobovat vůči požadavků klientely.
Ekonomické i neekonomické přínosy projektu pak vidíme zejména tyto: