Využívání nejmodernějších technologií pro úspěšný management. Včasné a přesné informace.
Vzdálený přístup
Základní myšlenkou celého systému je on-line sdílení dat mezi všemi, kteří tento systém využívají. A to použitím dvou technologií:
Použitá architektura klient-server umožňuje všem připojeným klientům pracovat v daném čase se stejnými daty na platformě informačního systému Helios iNuvio. Připojení všech klientů ke stejné databázi, která leží u nás, je realizováno prostřednictvím internetu. Klient tedy nemusí nakupovat speciální výpočetní techniku, která je spojena s provozováním informačního systému Helios iNuvio.
Informační systém pro vzdálený přístup
Služba vzdálený přístup bude používat ekonomický software Helios iNuvio, který máme ve firmě naimplementovaný a úspěšně jej využíváme již desátým rok.
Velmi rozsáhlé možnosti, modularitu systému a jeho schopnost přizpůsobit se různým branžím naleznete na adrese: http:www.helios.eu
Rozsah řešení
Systém obsahuje části ekonomické, jako jsou nákup (faktury, objednávky), prodej (faktury, objednávky, dodávky, ceníky), zásoby (sklad, výroba, výrobky, spotřeba, manka a škody), účetnictví (bankovní výpisy, pokladna, interní doklady, DPH,..),mzdy, reporty (závazky, pohledávky, rozvrh, rozvaha, výsledovka, stav účtů, pohyby na účtu, pohyby na skladě, celkový stav zásob, celkový inv. stav zásob, kniha – pokladny, kniha – přijaté faktury,…) a majetek. Rovněž lze vzdáleným přístupem obsluhovat ryze provozní moduly jako jsou výroba, logistika, řízení vztahů se zákazníky a elektronické komunikace se zákazníky přes jádro informačního systému Helios iNuvio, které obsahuje rozsáhlé možnosti přímého propojení s aplikacemi Outlook expres a Microsoft Office
Připojení
Občasné připojování k databázi lze řešit na straně klienta i pomalejšími typy připojení (vytáčená linka, GPRS). Pro časté používání účetního software doporučujeme raději širokopásmový přístup k internetu (256 kbs a více).
Cena
Ke službě Účetnictví vzdálený přístup (případně i ke službě zajištění chodu dalších provozních agend) získává zákazník i možnost používat informační systém Helios iNuvio, a to bez nutnosti vlastních investic do výpočetní techniky, pouze za udržovací měsíční poplatek. Dále budou klientům nabízeny služby údržby a správy dat a klientům, kteří budou na našem hardware provozovat vlastní licence Heliosu iNuvio, budou dodávány i služby archivace dat a upgrade systému.
Využití vzdáleného ze strany klientů přístupu může být dvojí:
Klient využije naše zakoupené licence a bude hradit cenu za zpracování účetních a obchodních agend, kde data budou pořizovat naši zaměstnanci a náklady na správu dat, archivaci dat a roční udržovací poplatek.
Možná nabídka pravidelných měsíčních služeb při této variantě ( je zde automaticky počítáno s tím, že agendu obchodních kontaktů, pokladny a vydaných faktur si klient bude obsluhovat sám )
Pozn. Body 3 až 8 jsou plně volitelné klientem při uzavření smlouvy nebo kdykoliv v průběhu smluvního vztahu je možné si je kdykoliv přikoupit
Klient zakoupí svou vlastní licenci informačního systému Helios iNuvio, která bude následně instalována na našem serveru a zařazena do projektu vzdálený přístup. V tomto případě bude hradit cenu za zpracování účetních a obchodních agend, kde data budou pořizovat naši zaměstnanci a náklady na správu a archivaci dat.
Možná nabídka pravidelných měsíčních služeb při této variantě ( je zde automaticky počítáno s tím, že agendu obchodních kontaktů, pokladny a vydaných faktur si klient bude obsluhovat sám).
Pozn. Body 1 a 2 jsou řešeny smlouvou o dodávce software a roční systémové podpoře Body 5 až 10 jsou plně volitelné klientem při uzavření smlouvy nebo kdykoliv v průběhu smluvního vztahu je možné si je kdykoliv přikoupit
Realizace záměru vzdálený přístup
Využívání nejmodernějších technologií – které jsme vám představili – spojují dva nejdůležitější faktory pro úspěšný management:
včasnost a přesnost.
Naše služby také přináší přidanou hodnotu ve formě profesionálních a komplexních ekonomický služeb s garantovanou úrovní kvality, včetně vysoké úrovně IT zázemí.
Všechny tyto služby přidané hodnoty sdílíte jen v okamžiku použití, za cenu, která odpovídá zlomku skutečných nákladů.
Dva pilotní projekty realizované do konce prosince 2005 mají za cíl připravit vzdálený přístup do rutinního provozu. Již v této etapě registrujeme další zájem našich klientů o tento typ služby, a proto po spuštění rovněž připravíme marketingovou kampaň.
Máme vyzkoušeno, že období listopadu a prosince je zároveň nejoptimálnějším obdobím pro získání nových klientů (uvažování o změně je většinou spojeno s začátkem nového účetního období).
Na počátku října 2005 jsme zahájili elektronickou marketingovou kampaň a propagujeme novou službu „vzdálený přístup“ na našich portálech www.smdata.cz a s podporou přístupu k těmto portálům zadáním prioritních odkazů na portálech Google, Seznam a Centrum.